Neuroshima HEX 3.0: Desert Tribes [PL/ENG]

  • Dodatek do gry
  • Od 10 lat
  • 60 minut
  • Polskie Polskie
  • 2-4 graczy
Poziom trudności (3):
Na podstawie BGG
Ocena na BGG:
7.8

Armia, która ze sztuki przetrwania uczyniła sport walki Ludzie Pustyni (Desert Tribes) to armia do Neuroshimy Hex, której siłą są zasadzki i znikanie przeciwnikom z oczu. Ukrywaj swoje jednostki, twórz z nich żetony Podłoża, wykorzystuj powiązane z tym efekty i wskocz znienacka w sam środek starcia, gdy rozpocznie się bitwa.  Że niby skoro to pustynia, to jest tu pusto, głucho, jedna...

Producent:

Nasza cena:

32,00 zł

Kupując u nas oszczędzasz: 7,95 zł

Cena rekomendowana: 39,95 zł

Opis produktu

Armia, która ze sztuki przetrwania uczyniła sport walki

Ludzie Pustyni (Desert Tribes) to armia do Neuroshimy Hex, której siłą są zasadzki i znikanie przeciwnikom z oczu. Ukrywaj swoje jednostki, twórz z nich żetony Podłoża, wykorzystuj powiązane z tym efekty i wskocz znienacka w sam środek starcia, gdy rozpocznie się bitwa. 

Że niby skoro to pustynia, to jest tu pusto, głucho, jedna wielka strefa śmierci? Dla normalsów - pewnie. Ale to, od czego giną przybysze, miejscowych zmienia w typów nie do zajechania. Uważaj na nich: ludzi pustyni, plemiona pustkowi, dzieci skażenia i żaru... Wszystkich tych, którzy ze sztuki przetrwania uczynili sport walki.

Osiemnasta dodatkowa armia do Neuroshimy Hex, jednej z najżywotniejszych gier planszowych na rynku!

Podłoże do boju!
Żetony Podłoża, w innych frakcjach raczej wisienka na torcie, tutaj zostają wykorzystane jako unikatowa zdolność armii i cały arsenał trików do dyspozycji gracza. 

Pustynne sztuczki
Zasadzki wnoszą pakiet zdolności odpalanych podczas ukrywania jednostki: bola unieruchomi wroga, ukąszenie go zrani, a robal pozwoli wślizgnąć się pod inną jednostkę.

Mistrzowie uników
Wykorzystuj wyjątkową zdolność do unikania ciosów i zadbaj, by twoja jednostka zdołała zadziałać zgodnie z planem.

18. dodatkowa armia w linii Neuroshima Hex. Dodatek zawiera polską i angielską instrukcję. Autorzy: Julian i Radosław Zakrzewscy

Do rozgrywki wymagana jest gra podstawowa: Neuroshima Hex 3.0

Zawartość
35 żetonów Ludzi Pustyni
2 znaczniki Ludzi Pustyni
3 znaczniki Uniku
11 znaczników Podłoża
2 znaczniki Boli
1 instrukcja

Ilość dostępna w magazynie: 12

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie niezbędnych plików cookies. Przycisk "Więcej informacji" przekieruje Cię bezpośrednio do naszego Regulaminu, gdzie możesz uzyskać dodatkowe informacje. Brak zgody wyłączy naszą stronę i przekieruje Cię do wyszukiwarki Google. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies zmieniając ustawienia swojej przeglądarki.