Neuroshima HEX 3.0: Gildia Kupców [PL/ENG]

  • Dodatek do gry
  • Od 8 lat
  • 60 minut
  • Międzynarodowe Międzynarodowe
  • Polska i angielska Polska i angielska
  • 2-4 graczy
Poziom trudności (3):
Na podstawie BGG
Ocena na BGG:
7.9

Wersja dwujęzyczna - angielska nazwa dodatku Merchants Guild Merchants Guild to armia do Neuroshimy Hex, która skupia się na sile pieniądza… nawet jeśli to gamble, czyli szemrana waluta postapokaliptycznego świata. Przed tobą poważna decyzja: wykorzystać szybkie jednostki w bitwie, czy odrzucić je, by zdobyć gamble do wydania na podkręcenie działania reszty armii! Gildii Kupców nikt nie...

Producent:

Nasza cena:

31,00 zł

Kupując u nas oszczędzasz: 8,95 zł

Cena rekomendowana: 39,95 zł

Wyświetl historię cen produktu

Opis produktu

Wersja dwujęzyczna - angielska nazwa dodatku Merchants Guild

Merchants Guild to armia do Neuroshimy Hex, która skupia się na sile pieniądza… nawet jeśli to gamble, czyli szemrana waluta postapokaliptycznego świata. Przed tobą poważna decyzja: wykorzystać szybkie jednostki w bitwie, czy odrzucić je, by zdobyć gamble do wydania na podkręcenie działania reszty armii!

Gildii Kupców nikt nie brał na poważnie, bo co to za siła bez terytorium, bez flag, bez floty rozkrzyczanych gangerów na odpicowanych brykach. A jednak - gdy kolejny wędrowny handlarz przepada bez śladu i towaru, okazuje się, że stoją za nim gamble i koledzy. I ci koledzy, z pomocą tych gambli, potrafią zorganizować flotę, która pod ich flagą bierze i wjeżdża w to terytorium z misją edukacyjną. Nie uwierzysz, jak szybko ludzie łapią naukę o sile gambli i tych, którzy nimi obracają.

- Siedemnasta armia - dodatkowa armia do Neuroshimy Hex, jednej z najżywotniejszych gier planszowych na rynku!
- Gamble - waluta pustkowi - zmień myślenie o odrzucaniu żetonów i odkładaj te, które przyniosą ci najwięcej gambli, by opłacić cechy swoich jednostek.
- Nowe wykorzystanie Inicjatywy - za odrzucony żeton otrzymasz tyle gambli, ile wynosi jego inicjatywa. Przed tobą decyzja: szybka jednostka na planszy albo budżet na cechy innych żetonów?
- Magia pieniądza - czaruj gamblami, opłacając dodatkowe rany Snajpera, kontrakty na sieci, ciosy i strzały, czy zamianę zwykłych strzałów na snajperskie.

Zawartość pudełka:
- 35 żetonów Gildii Kupców
- 7 znaczników Gambli
- 8 znaczników Dezaktywacji
- 1 znacznik Sieci
- 1 zapasowy żeton
- Instrukcja

Ilość dostępna w magazynie: 2

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie niezbędnych plików cookies. Przycisk "Więcej informacji" przekieruje Cię bezpośrednio do naszego Regulaminu, gdzie możesz uzyskać dodatkowe informacje. Brak zgody wyłączy naszą stronę i przekieruje Cię do wyszukiwarki Google. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies zmieniając ustawienia swojej przeglądarki.