Neuroshima HEX 3.0: Missisipi [PL]

Neuroshima HEX 3.0: Missisipi [PL]

  • Dodatek do gry
  • Od 10 lat
  • 60 minut
  • Polskie Polskie
  • 2-4 graczy
Poziom trudności (2.9):
Na podstawie BGG
Ocena na BGG:
8.0

Missisipi w roku 2050 to toksyczny ściek wypływający wprost z wnętrza Molocha. Rzeka i ziemie w jej sąsiedztwie skryte w trujących oparach są znane jako Pas Śmierci lub wylęgarnia mutantów. Wojownicy z Missisipi, odziani w płaszcze i maski gazowe, przenoszą najgorsze choroby i trucizny. Główną zaletą armii jest możliwość potężnego zatrucia Jadem wrogiego Sztabu, a także krzyżowania planów...

Producent:

Nasza cena:

31,00 zł

Kupując u nas oszczędzasz: 8,95 zł

Cena rekomendowana: 39,95 zł

Wyświetl historię cen produktu

Opis produktu

Missisipi w roku 2050 to toksyczny ściek wypływający wprost z wnętrza Molocha. Rzeka i ziemie w jej sąsiedztwie skryte w trujących oparach są znane jako Pas Śmierci lub wylęgarnia mutantów. Wojownicy z Missisipi, odziani w płaszcze i maski gazowe, przenoszą najgorsze choroby i trucizny.
Główną zaletą armii jest możliwość potężnego zatrucia Jadem wrogiego Sztabu, a także krzyżowania planów przeciwnika, spora odporność na ataki oraz zdolność omijania obrony przeciwnika. Wadą armii jest mała siła ataków, niewielka liczba jednostek walczących, brak pancerzy i wytrzymałości na nich oraz słaba mobilność.

Zawartość pudełka:
- 35 żetonów armii,
- znaczniki ran, frakcji, sieci
- woreczek strunowy
- instrukcja

Ilość dostępna w magazynie: 2

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie niezbędnych plików cookies. Przycisk "Więcej informacji" przekieruje Cię bezpośrednio do naszego Regulaminu, gdzie możesz uzyskać dodatkowe informacje. Brak zgody wyłączy naszą stronę i przekieruje Cię do wyszukiwarki Google. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies zmieniając ustawienia swojej przeglądarki.