Martwa Zima: Gra Rozdroży [ENG]
- Samodzielna gra
- Od 13 lat
- 120 minut
- Angielskie
- 2-5 graczy
Wszystko zaczęło się nagle. Najpierw jeden, później następny i następny. Po paru dniach zainfekowanych były setki ludzi, po tygodniu - tysiące, a po miesiącu – miliony. Wtedy dotarło do nas, że tego nie zatrzymamy. Nie powstrzymamy wielomilionowej armii żywych trupów, dla których jedynym celem jest zabicie wszystkiego, co jeszcze żyje – totalna apokalipsa. Ci, którzy przeżyli postanowili...
- Rozmiar kart: Standard CCG
Nasza cena:
290,00 złOpis produktu
Wszystko zaczęło się nagle. Najpierw jeden, później następny i następny. Po paru dniach zainfekowanych były setki ludzi, po tygodniu - tysiące, a po miesiącu – miliony. Wtedy dotarło do nas, że tego nie zatrzymamy. Nie powstrzymamy wielomilionowej armii żywych trupów, dla których jedynym celem jest zabicie wszystkiego, co jeszcze żyje – totalna apokalipsa. Ci, którzy przeżyli postanowili uciec, schować się i przetrzymać.
I tak powstały kolonie - ogrodzone obozy w lasach, których mieszkańcy próbują stworzyć namiastkę normalnego życia w tym porąbanym świecie. W świecie pełnym zombie, narastającego strachu i psychozy, w świecie głodu, zezwierzęcenia i wzajemnych podejrzeń nie będzie to jednak takie proste. A nadchodzi zima...
Zawartość pudełka (na podstawie zawartości polskiej wersji językowej gry - wersja angielska może się nieznacznie różnić):
- 10 dwustronnych kart celu głównego
- 24 karty ukrytych celów
- 10 kart ukrytych celów zdrajcy
- 10 kart ukrytych celów wygnańca
- 30 kart ocalałych
- 5 kart pomocy gracza
- 1 znacznik pierwszego gracza
- 165 kart przedmiotów
- 20 kart zagrożeń
- 80 kart rozdroży
- 25 znaczników obrażeń
- 20 znaczników darmozjadów
- 20 znaczników żywności
- 20 znaczników hałasu
- 20 znaczników barykady
- 30 kartonowych figurek zombie
- 20 znaczników zombie
- 30 kartonowych figurek ocalałych
- 60 plastikowych podstawek
- 30 kości akcji
- 6 kart lokacji,
- 6 znaczników głodu
- 2 znaczniki toru
- 1 kość ryzyka
- 1 plansza kolonii
- 1 instrukcja
Opis w języku angielskim ze strony producenta
"Crossroads" is a new series from Plaid Hat Games that tests a group of survivors' ability to work together and stay alive while facing crises and challenges from both outside and inside.
Dead of Winter: A Crossroads Game, the first game in this series, puts 2-5 players in a small, weakened colony of survivors in a world where most of humanity is either dead or diseased, flesh-craving monsters. Each player leads a faction of survivors with dozens of different characters in the game.
Dead of Winter is a meta-cooperative psychological survival game. This means players are working together toward one common victory condition — but for each individual player to achieve victory, he must also complete his personal secret objective. This secret objective could relate to a psychological tick that's fairly harmless to most others in the colony, a dangerous obsession that could put the main objective at risk, a desire for sabotage of the main mission, or (worst of all) vengeance against the colony! Certain games could end with all players winning, some winning and some losing, or all players losing. Work toward the group's goal, but don't get walked all over by a loudmouth who's looking out only for his own interests!
Dead of Winter is an experience that can be accomplished only through the medium of tabletop games. It's a story-centric game about surviving through a harsh winter in an apocalyptic world. The survivors are all dealing with their own psychological imperatives, but must still find a way to work together to fight off outside threats, resolve crises, find food and supplies, and keep the colony's morale up.
Dead of Winter has players making frequent, difficult, heavily- thematic, wildly-varying decisions that often have them deciding between what is best for the colony and what is best for themselves.