Jedyny Pierścień RPG - Podręcznik Główny [PL]

  • Polskie Polskie

Polskie wydanie książki z zasadami do gry The One Ring RPG "Trzy Pierścienie dla królów elfów pod otwartym niebem, Siedem dla władców krasnali w ich kamiennych pałacach, Dziewięć dla śmiertelników, ludzi śmierci podległych, Jeden dla Władcy Ciemności na czarnym tronie W Krainie Mordor, gdzie zaległy cienie, Jeden, by wszystkimi rządzić, Jeden, by wszystkie odnaleźć, Jeden, by wszystkie...

  • Okładka: Twarda
Producent:

Nasza cena:

225,00 zł

Wyświetl historię cen produktu

Opis produktu

Polskie wydanie książki z zasadami do gry The One Ring RPG

"Trzy Pierścienie dla królów elfów pod otwartym niebem,
Siedem dla władców krasnali w ich kamiennych pałacach,
Dziewięć dla śmiertelników, ludzi śmierci podległych,
Jeden dla Władcy Ciemności na czarnym tronie
W Krainie Mordor, gdzie zaległy cienie,
Jeden, by wszystkimi rządzić, Jeden, by wszystkie odnaleźć,
Jeden, by wszystkie zgromadzić i w ciemności związać
W Krainie Mordor, gdzie zaległy cienie."

Jedyny Pierścień, oficjalna gra fabularna oparta o powieści J.R.R. Tolkiena, pozwala grającym samemu wkroczyć do Śródziemia. Opracowana tak, by jak najlepiej oddać atmosferę Hobbita i Władcy Pierścieni, zawiera zasady pozwalające stworzyć drużynę bohaterów i posłać ją na szlak przygody w krainie, nad którą gęstnieje Cień.

Ten pięknie ilustrowany  wolumin w twardej oprawie przedstawia Śródziemie w dwadzieścia lat po tym, jak pan Bilbo Baggins tajemniczo znikł i niespodziewanie się pojawił. Wielkie zdarzenia, stanowiące treść Władcy Pierścieni, są wciąż odległe o pięćdziesiąt lat: to czas, który wypełnić mogą wasze godne pieśni przygody.

Druga edycja Jedynego Pierścienia zawiera przejrzane i zaktualizowane zasady oraz nowy styl ilustracji. Koncentruje się na Eriadorze – Samotnych Krainach położonych na zachód od Gór Mglistych.
W tej książce znajdziecie:
- Zasady wędrowania przez świat (Podróże), walki z przerażającym wrogiem (Potyczki) oraz oficjalne spotkania z wielkimi osobistościami Śródziemia (Posłuchania).
- Wyczerpujące rady dla Mistrzyń i Mistrzów Wiedzy, których zadaniem jest ożywić Śródziemie w wyobraźni graczy, a także zasady magicznych skarbów, Cienia i Oka Mordoru.
- Obszerny opis sześciorga Patronów, ważnych postaci, które czuwają nad Drużyną Bohaterów – w tym Bilba Bagginsa oraz Gandalfa Szarego.
- Bestiariusz zawierający opisy licznych przeciwników, od pospolitych orkowych siepaczy i ludzkich rozbójników po potworne trolle jaskiniowe i upiory Kurhanów.
- Zasady tworzenia Bezimiennych Bestii – tajemniczych istot z najmroczniejszych zakamarków świata.
- Gotową do rozegrania przygodę osadzoną w Tajemniczym Miejscu o nazwie Gwiazda We Mgle – oraz dodatkowe wskazówki i porady dla prowadzących ją Mistrzyń i Mistrzów Wiedzy.

Informacje dodatkowe:
Liczba stron: 240
Okładka: twarda
Format: A4
Wydruk: w kolorze

Ilość dostępna w magazynie: 2

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie niezbędnych plików cookies. Przycisk "Więcej informacji" przekieruje Cię bezpośrednio do naszego Regulaminu, gdzie możesz uzyskać dodatkowe informacje. Brak zgody wyłączy naszą stronę i przekieruje Cię do wyszukiwarki Google. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies zmieniając ustawienia swojej przeglądarki.