Horror w Arkham LCG: Leże Dagona [PL]

Horror w Arkham LCG: Leże Dagona [PL]

  • Dodatek do gry
  • Od 14 lat
  • 60 minut
  • Polskie Polskie
  • 1-4 graczy

Polskie wydanie dodatku Arkham Horror: The Card Game – The Lair of Dagon „Zerknąłem w okno – wciąż było ciemne, lecz po północnej stronie miasta, za lasem murszejących kominów, widziałem światła łyskające złowieszczo w świątyni Zakonu Dagona…” -H.P. Lovecraft „Widmo nad Innsmouth” Linie czasowe Waszego śledztwa w Innsmouth szybko łączą się w całość, w miarę, jak fragmenty wspomnień...

  • Rozmiar kart: Standard CCG
Producent:

Nasza cena:

67,50 zł

Wyświetl historię cen produktu

Opis produktu

Polskie wydanie dodatku Arkham Horror: The Card Game – The Lair of Dagon

„Zerknąłem w okno – wciąż było ciemne, lecz po północnej stronie miasta, za lasem murszejących kominów, widziałem światła łyskające złowieszczo w świątyni Zakonu Dagona…”
-H.P. Lovecraft „Widmo nad Innsmouth”

Linie czasowe Waszego śledztwa w Innsmouth szybko łączą się w całość, w miarę, jak fragmenty wspomnień powracają na swoje miejsce. Byliście świadkami tajemniczych wydarzeń oraz złowrogich spotkań, i jasnym jest, że źródłem spisku jest Ezoteryczny Zakon Dagona. Czas, aby przekroczyć granicę koszmaru i zagłębić się w rozpadające się pomieszczenia siedziby Zakonu… i w jaskinie pływowe, które rozciągają się pod nią.

Cykl Zmowy nad Innsmouth zbliża się ku końcowi. W kolejnym rozdziale poznacie dalsze losy badaczy, którzy trafią na jeszcze niebezpieczniejsze wyzwania w miarę zbliżania się do serca oceanu. Niezbędne Wam będą nowe narzędzia i umiejętności, jeżeli planujecie zmierzyć się z Zakonem, i szczęśliwie ten zestaw mitów pełen jest nowych kart dla każdego aspektu, które stanowić będą doskonałe ulepszenie talii,w miarę jak zdobywacie doświadczenie i zbliżacie się do finału kampanii.

Złowrogi kierunek
Odkąd pierwszy raz postawiliście stopę w Innsmouth, Ezoteryczny Zakon Dagona oplatał miasto swoją siecią. Od skalistych brzegów Diabelskiej Rafy, po obskurne i ponure uliczki Innsmouth, zdało się wyczuć przemożny wpływ Zakonu i nadszedł czas, by wkroczyć do jego masońskich pomieszczeń i stanąć z ich lokatorami twarzą w twarz.

Pomieszczenia siedziby Zakonu są niczym przepastny labirynt, i poszukując wskazówek, które popchną śledztwo naprzód, nigdy nie możecie być pewni, na co traficie za kolejnymi drzwiami. Sala Milczenia (Leże Dagona, 289) może skrywać to, czego szukasz, lecz mroczne siły, uwięzione w tym pokoju, z pewnością wykorzystają każdy Wasz błąd. Jeżeli jednak uda się Wam zdobyć czerwony klucz, możecie wkroczyć do podtopionej Sali głębin (Leże Dagona, 285). Lecz czy odnaleziony tam Przeklęty Posążek z Y’ha-nthlei okaże się pomocny, czy raczej sprowadzi na Was jeszcze więcej kłopotów?

Przeklęta moc Zakonu Dagona szczególnie da się Wam we znaki w tym rozszerzeniu, i będziecie musieli szczególnie uważać, jeśli nie chcecie, by liczba żetonów klątwy w worku chaosu Was przytłoczyła. Waszym celem z pewnością powinno być jak najszybsze zgładzenie Cereneriańskiej Istoty z Głębin, gdyż będziecie musieli umieścić w worku chaosu dwa dodatkowe żetony klątwy za każdym razem, gdy ta bestia wejdzie w zwarcie z badaczem. Wasza wola również zostanie poddana próbie, gdy spróbujecie wyrwać się z uścisku Heroldów głębin (Leże Dagona, 298), zaś za każdy punkt, o który Wasz test się nie powiedzie, będziecie musieli dodać dodatkowy żeton klątwy do worka chaosu. Niezależnie do tego, czy Wasza talia premiuje posiadanie żetonów klątwy w worku chaosu czy też nie, zalecana jest szczególna ostrożność w podejmowaniu decyzji o tym, jakie akcje wykonać… aby nie doprowadzić do przebudzenia Dagona (Leże Dagona, 292a)!

Na szczęście pojawią się karty, które pozwolą Wam radzić sobie z klątwami Mitów. Flet Zewnętrznych Bogów (Leże Dagona, 268) pozwoli Wam zapieczętować tyle żetonów klątwy, ile zdołacie zapłacić w ramach kosztu zagrania karty. Następnie zyskacie możliwość uwalniania tych żetonów, aby manipulować potworami, które Was otaczają i szerzyć zamęt oraz chaos w szeregach wrogów. Jeżeli nie gracie klasą Mistyka, nadal możecie zawrzeć Pakt, by zyskać Łaskę Księżyca (Leże Dagona, 271). Ten atut pozwoli Wam zapieczętować do trzech żetonów klątwy i uwolnić je wtedy, gdy będzie to dla Was najkorzystniejsze.

Ilość dostępna w magazynie: 1

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie niezbędnych plików cookies. Przycisk "Więcej informacji" przekieruje Cię bezpośrednio do naszego Regulaminu, gdzie możesz uzyskać dodatkowe informacje. Brak zgody wyłączy naszą stronę i przekieruje Cię do wyszukiwarki Google. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies zmieniając ustawienia swojej przeglądarki.