WHOT! Domówka [PL]
- Samodzielna gra
- Od 16 lat
- 15 minut
- Polskie
- 2-6 graczy
Imprezowy klimat Domówki Piwko, drink, a może pizza? Karty WHOT! Domówka zostały zaprojektowane na imprezy! Neonowy design piktogramów nawiązuje do gier towarzyskich z linii Domówka. Zamiast klasycznych dam i królów w talii znajdziesz motywy nawiązujące do klimatycznych imprez pubowych. Pozbądź się wszystkich kart i wygrywaj w najlepszym stylu! Jak grać w WHOT! Domówka? Celem gry jest...
Nasza cena:
28,00 złKupując u nas oszczędzasz: 1,95 zł
Cena rekomendowana: 29,95 zł
Opis produktu
Imprezowy klimat Domówki
Piwko, drink, a może pizza? Karty WHOT! Domówka zostały zaprojektowane na imprezy! Neonowy design piktogramów nawiązuje do gier towarzyskich z linii Domówka. Zamiast klasycznych dam i królów w talii znajdziesz motywy nawiązujące do klimatycznych imprez pubowych. Pozbądź się wszystkich kart i wygrywaj w najlepszym stylu!
Jak grać w WHOT! Domówka?
Celem gry jest pozbycie się wszystkich kart, dopasowując od siebie symbole lub numery. Przed rozpoczęciem gry potasuj talię i rozdaj każdemu graczowi po 6 kart. Z pozostałych utwórz zakryty stos dobierania. Odsłoń pierwszą kartę ze stosu i połóż na środku. Od teraz to stos dopasowania. Pierwszy z graczy musi dołożyć do stosu dopasowania kartę z takim samym symbolem lub numerem. Wyjątkiem jest karta WHOT!, która zastępuje dowolny symbol lub numer. Jeśli gracz nie może dopasować żadnej z kart, pobiera nową kartę ze stosu dobierania. Wygrywa osoba, która jako pierwsza pozbędzie się wszystkich kart.
Wydłużony Nokaut
Klasyczna rozgrywka to za mało? Wypróbuj nokaut - wariant gry, w którym sumuje się punkty. Gdy pierwszy z graczy pozbędzie się kart, pozostałe osoby sumują liczby na swoich kartach. Wynik należy zapisać w dołączonym notesie. Gracze z ilością punktów 100 lub więcej wypadają z dalszej gry! Wygrywa gracz, który najdłużej utrzyma się w rozgrywce.
Szybkie schodki
Jeszcze szybsza rozgrywka? Graj w WHOT! Domówka według wariantu schodki! Graj według zasad podobnych do klasycznej rozgrywki z uwzględnieniem łączenia kart. Karty z następującymi po sobie numerami możesz wyłożyć podczas jednej kolejki. Pamiętaj, że dolna karta musi pasować do stosu numerem lub symbolem, a następujące po niej numery muszą być coraz większe lub coraz mniejsze. Nie można powtarzać numerów oraz zmieniać kolejności kart w ciągu.
Podwajamy!
Im więcej drinków, tym lepiej? Nic bardziej mylnego! W ostatnim z wariantów rozgrywki pozbądź się kart z piktogramem drinka jak najszybciej! Podwajają one sumę punktów pozostałych kart, które podobnie jak w wariancie nokaut, podlegają zsumowaniu. Wystarczy 100 punktów, żeby zakończyć Twoja rozgrywkę!
Zawartość pudełka:
- 53 karty z symbolami
- Instrukcja
- Notes z punktacją